زنده با نتایج کشتی فرنگی قهرمانی جهان – ورزش سه

گویا وقتی که حسن چوپان در ترکیه برنامه اجرا کرده بود، آمریکاییها قصد اعطای پناهندگی به او را داشتند، اما با پاسخ قاطع او مواجه شدند. لوییز فیگو ، یکی از ثروتمندترین بازیکنان سابق تیم های رئال مادرید و بارسلونا و همچنین تیم ملی پرتغال که نامزد ریاست فیفا شده است در وعده انتخاباتی خود اعلام کرد قصد دارد تیم های حاضر در جام جهانی را افزایش داده و جام جهانی با ۴۸ تیم برگزار شود. همان طور که قبلا توضیح داده شد به جای بالا بردن قوای جسمانی سعی کنید کلاس کشتی خود را بالا ببرید. وی چهار ماه پس از بازگشت از آخرین سفر خود (تولد ، ۱۹۶۶) در آبان ماه سال ۱۳۴۵ زندگی مشترک خود را با همسرش آغاز کرد که حاصل آن تولد بابک در سال ۱۳۴۶ بود.

برنامه ریزی وفقط برنامه ریزی تنها دلیل موفقیت او بود.شما اگر قرار است که در تابستان در مسابقات مهم شرکت کنید چه لزومی دارد که شش ماه قبل از آن آماده باشید. اگر کشتی گیری در هنگام وزن کم کردن با تیرگی رنگ ادرار روبرو شد به سرعت باید آب مصرف کند. نوشیدن آب هنگام تمرین به خصوص در هوای گرم بسیار مهم است. اگر ست اول ۸۰۰ متر را نسبت به ست دوم و سوم ضعیف تر می دوید شما باید در هنگام مسابقه بدن خود را زیاد گرم کنید چون بدن شما در تایم اول کارایی پایینی دارد.

نکته مهم این است که شما با مقایسه دانه به دانه ست ها با جلسات مختلف خواهید فهمید که روند تنفسی شما در تایم های کشتی به چگونه است. منصور برزگر اورا برای کشتی گرفتن تشویق کرد اما کمتر از چند ماه تمرین مهراب فاطمی نتوانست تمرینات کشتی را ادامه دهد.مطلب دیگر در کار باوزنه اثرخیره کننده حرکات چند عضله در برابرحرکات تک عضله می باشد.به عنوان مثال حرکت یک ضرب-دوضرب بسیار مفیدبوده و اثرزیادی در بالا بردن قدرت و توان انفجاری عضلات دارند ونسبت به حرکاتتک عضله ای چون پرس سینه وزیربغل کیفیت بهتری دارند. تختي شش ماه بعد در يک ديدار دوستانه در سوئد،” پالم” را با ضربه فني شکست داد و باخت غافلگيرانه توکيو را به خوبي جبران کرد.

پس همین حالا کل تمرینات خود را متوقف کنید و ابندا هدف خود را تعیین کنید و بدانید که می خواهید در چه مسابقه ای شرکت کنید سپس بر اساس آن تمرینات خود را برنامه ریزی کنید. کاوه افزود: به عقیده من اداره کل ورزش و جوانان استان باید این سالنها را شرطی واگذار کند، ضمن اینکه اِشل و دستورالعمل مشخصی هم درخصوص شهریهها در نظر بگیرد. متاسفانه بیشتر کشتی گیران در هنگام وزن کم کردن از نوشیدن آب خودداری می کنند که دلیل آن عدم آگاهی از نقش تایین کننده آب در بدن و وظایف حیاتی آن می باشد.

روش دوم روشی استقامتی واصطلاحا چربی سوز است که مدت کوهنوردی بیش از یک ساعت می باشد.در هنگام انجام دادن این روش از کوهنوردی باید با زمان فصل مسابقه فاصله زیادی داشته باشید.این نوع کوهنوردی سبب تقویت دستگاه قلب وعروق و بالا بردن استقامت کلی بدن می شود. در پایان مسیر ۵۰یا ۶۰ متری یک مسیر سربالایی را انتخاب کرده وبدونهیچ توقفی سرزیر بغل زدن ها و حرکات مارپیچ وزیگزالی را ادامه دهیدسپس یک مسیر سر پایینی را انتخاب کنید تا ضربان قلب پایین بیایدواین دویدن های مارپیچ را به همین شکل وبدون توقف ادامه دهیدتا زمانی بیش از ۳۰ یا ۳۵ دقیقه را سپری کنید.یکی از بهترین روش ها در جهت تقویت دستگاه قلب و عروق وتنفسیهمین دویدن در تپه است.از فواید بسیار زیاد این روش بالا بردن قدرت انفجاری عضلات ران ها-افزایش حجم ریه ها و تقویت دستگاه گردش خون می باشد.از فواید مهم دیگر ان هماهنگی عصب و عضله می باشدزیرا شما هنگام دویدن نتنها باید به دویدن فکر کنید و مسیر ها را انتخاب کنید بلکه با سرزیر بغل زدن های متوالی هماهنگی بسیار خوبی میان اندام ها و اعصاب شما پدید می آید.امیدوارم با انجام دادن این روش از نتایج خیره کننده آن راضی شده باشید.

اما خیلی از کارشناسان ورزش با دوهای استقامتی موافق هستند زیرا اگرچه در سیستم هوازی وچربی سوز قرار می گیرد اما نباید از یاد بردکهدویدن در مدت بیش از ۳۰ یا ۳۵ دقیقه سبب افزایش حجم ریه ها می شود و درصد بیشتری اکسیژن در حجم ریه ها جای می گیرند واین نکتهفوق العاده مهمی است . در پایان با دویدن آرام ویا راه رفتن ضربان قلب را پایین بیاورید. متری از انها بروی یک خط می ایستید.با اعلان فرمان شروع توسط شخص دیگری شما باید ابتدا رفته ویکی از چوب ها راباسرعت هرچهتمام تر آورده وبروی خطی که از آنجا استارت زدید قراردهید.سپس دوباره بازگشته وقطعه چوب دوم را آورده واز خط پایان که همان خط۲۲۲تمرینات بدنسازی بدنسازی در کشتی یکی از مهمترین بخش های تمرینات کشتی گیرانمی باشد.اصولا با شنیدن نام بدنسازی به یاد تمرینات با وزنه می افتید.

یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده بدن آب می باشد .اکثر بافت های بدن دارای مقدار فراوانی آب می باشند. در صورتی که لباس کشتی گیر نو یا تمیز نباشد و وی پیش از ورزش حمام نکرده باشد، یا اینکه یکی از کشتی گیرها به بیماري های پوستی یا قارچ مبتلا باشد، احتمال انتقال بیماري پوستی و قارچ به علت تماس مکرر بین کشتی گیرها افزایش پیدا ميکند . درست است بین درختان سرزیربغل می زنید. اگر شما مقایسه ای بین کشتی گیران دهه ۹۰ میلادی و قهرمانان حال حاضر جهان انجام دهید تفاوت های عمده ای را مشاهده می کنید.

گفت: اگر در این سالها باختی هم داشتم قطعاً حریف از من بهتر بود که توانست من را شکست دهد ولی آخرین بار خدا کمک کرد و حریف آمریکایی را بردم. عبدالرشید سعدالله اف برای نخستین بار خود در 16 سالگی پا به میدان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان گذاشت و توانست قهرمان این دوره از رقابت ها در وزن 76 کیلوگرم شود. با آگاهی پیدا کردن از بخش های مختلف یک فصل تمرینی راحتر خواهید توانست برای تمرینات خود برنامه ریزی کنید. در فصل پیش مسابقه کار کردن بروی نقاط ضعف و اشکالات فنی بسیار مهم است.

نحوه دویدن در جنگل ویا این محدوده از درختان بدین شکل است که شما باید در امتداد یک مسیر ۵۰ یا ۶۰ متری که درختان در فاصله نزدیک به هم قرار دارند به صورت زیگزالی ویک در میان بدوید. به عنوان مثال شما در هفته باید یک جلسه را در قسمت خاک کار کنید. عبدالرشید سعدالله اف با وجود اینکه متولد سال 1996 است و سن کمی دارد تا به حال توانسته است در تمام مسابقات ( قهرمانی اروپا، مسابقات قهرمانی جهان، مسابقات المپیک ) صاحب عنوان شود و مدال کسب کند. این نوع روش کوهنوردی در تقویت عضلات و ماهیچه های پا بسیار مفید است وبه عنوان نوعی بدنسازی قدرتی حساب می شوید.

نوع تحقیق توصیفی و پیمایشی است و به روش میدانی انجام پذیرفت. ۲۲۲ تشک کشتی انجام داده است به آن رسیده است. در این نوع کوهنوردی شما دو کار مهم انجام داده اید در موقع صعود تقویت عضلات دوقلو وران و در هنگام پایین آمدن تقویت عضلات مچ وساق پا وبه خصوص تقویت عضله چهار سر ران .پس گمان نکنید که پایین آمدن از کوه تنها وقت تلف کردن است و به یاد داشته با شید در موقع پایین آمدن از کوه با سرعت کم و بسیار با احتیاط مسیر را طی کنید.

عربی که به واسطه حضور در جام بینالمللی ورزشهای زورخانهای فجر در کردستان به سر میبرد اظهار میکند: ورزش ملی- مذهبی زورخانهای در دانشگاه تربیت بدنی کشور آذربایجان به صورت یک درس 2 واحدی تدریس میشود. در المپیک دیدید مسئولان ورزش چطور له له مدال میزدند. قهرمان شش دوره جهان و دارنده دو طلای المپیک. بله همان کول اندازی که قهرمان جهان و المپیک در همان ابتدای مسابقه به مهدی حاجی زاده زد.اما آن یک کول انداز تنها نبود بلکه برنامه ریزی چند ماهه ای بود که سایتیف برای این کشتی کرده بود .او چند ماه قبل از مسابقات چند دقیقه در روز بروی این کول انداز کار کرده بود و شایداولین و آخرین کول اندازی که او در مسابقات جهانی و المپیک اجرا کرده بود را به قهرمان سال ۲۰۰۲ جهان زد.

باور نخواهید کرد اگر به شما بگویم که او فقط نود روز تمرین می کرد بله فقط سه ماه. از کار های پر فشار وسنگین بپرهیزید زیرا آمادگی بدنی شما در چنین فصلی به کارتان نمی آیدونمی توانید این آمادگی را تا چند ماه بعد که مسابقه ای در پیش دارید حفظ کنید وبه معنای دیگر نمی توانید همیشه در نقطه اوج یا پیک قرار بگیرید. تقسیم بندی کار باید به شکلی باشد که در هفته ۲ یا حد اکثر ۳ جلسه تمرین کنید و اکثر جلسات به مرور فن اختصاص داده شود. آنقدر اطلاعات غلط را به برخی عزیزان انتقال داده بودند که من گفتم بهخدا سیاسی نیستم و آمدهام به ورزش خدمت کنم.

تجدید قوای از دست رفته-جلوگیری از بی انگیزگی و مصدومیت بدن مهمترین پی آمد های دوره انتقال می باشند. دوره انتقال به مدت زمانی بعد از شرکت کردن در یک مسابقه گفته می شود. تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بهترین ابزار در جهت ارتقا کلاس کشتی شما هستند. آرسن فادزایف نتنها کشتی گیر فنی وبا تکنیکی بود بلکه یک مهندس واقعی کشتی بود. در ادامه باید گفت که کشتی گیران مهمترین بخش کار را که تمرینات تکنیکی و تاکتیکی است فراموش کرده اندو اکثر وقت خود را بروی کار های قدرتی و آمادگی بدنی متمرکز کرده اند. این ورزش با شور و عشق در رجزخوانی همراه است سپس پهلوانان در صورت گروه چند نفر با پوشیدن شلوار تنگ( لاسپاره) وارد میدان می شوند، در ابتدا فرد میدان دار رو به جنوب ( قبله) می پرد تا آمادگی جسمانی خود را نشان دهد و سعی می کند پاها را به دستها نزدیک کرده و به ترتیب هم گروه ها هم این کار را انجام می دهند و سپس رو به سمت شرق مرقد امام رضا(ع) کرده و حریف انتخاب می نمایند و در مرحله آخر نیایش، میدان دار با کسب اجازه از مسوول برگزاری مسابقات اجازه می طلبد و با گروهش به یک سمت از اطراف کشتی رفته و می نشیند.

به طور کلی بهترین ورزش برای کودکان تا قبل از 8 سال ورزش هایی مثل شنا و ژیمناستیک هستند که فشار کمی به عضلات آن ها وارد می کند و برد و باخت خیلی در آن ها مطرح نیست چون کودکان در این سنین ممکن است در اث باخت روحیه خود را از دست بدهند و به طور کلی از ورزش زده شوند. درنظر داشته باشید که داشتن برنامه ریزی به معنای محدود کردن خود دریک چارچوب مشخص نیست.

با ما همراه باشید و با مزایا و معایب کشتی برای کودکان بیشتر آشنا شوید. ما واقعاً یک دیدار دوستانه داریم. ۱۴ میلیارد طلب داریم. سال گذشته مبلغ 3.5 میلیارد تومان به پیشکسوتانی پرداخت کردیم که چالش داشتند که این مبلغ امسال به رقم 5 میلیارد رسیده است. فوتبال برای یک اعزام 30 میلیارد میگیرد، ولی ما برای اعزام 56 نفر فقط 4 میلیارد میگیریم. وی ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که افتاد گفتند شما نمی خواهید تیم را ببرید، اما ما ۴۵ روز اردو گذاشتیم و برای گرفتن ویزا به دبی رفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید